پرسش وپاسخ برای کاربران وداوران

صفحه اصلی > پرسش وپاسخ برای کاربران وداوران

 بسمه تعالی

((درخت تو گر بار دانش بگیرد        به زیر آوری چرخ نیلو فری را))

با سلام پژوهشگر عزیز، اندیشمند گرامی، استاد ودانشجوی فرهیخته، داور محترم ضمن تشکر از انتخاب این همایش، لطفا قبل از تماس با دبیرخانه اجرایی پرسش های متداول ذیل را که تنها ممکن است اندک زمانی از وقت ارزشمند شما را بگیرد مطالعه نمایید ودر صورت عدم یافتن پاسخ خود با دبیرخانه اجرایی تماس بگیرید، این پرسش ها جهت حداقل کردن پاسخ تلفنی دبیرخانه همایش بوده ورفع برخی ابهامات برای نویسندگان وشرکت کنندگان، داوران تنظیم شده است پس خواهشمند است قبل از تماس ضروری آن را مطالعه نمایید.

پرسش های متداول برای نویسندگان:

1-  از هر فرد به عنوان نویسنده مسئول حداکثر چند مقاله پذیرفته می گردد؟

پاسخ دبیرخانه: هر فرد می تواند حداکثر4 مقاله به عنوان نویسنده مسئول برای همایش ارسال نمایید.

2-نحوه ی ارایه مقالات چگونه است و مقالات برای چند داور ارسال می گردد؟ حداکثر زمان داوری چند روز است؟

پاسخ دبیرخانه: هرمقاله برای 2 داور مرتبط با محور انتخابی شما ارسال میگردد اگر یکی از داوران مقاله را بپذیرد و داور دیگرمقاله را رد کند مقاله به داور سوم ارجاع داده می شود؛ هر مقاله می بایست جهت قبولی درهمایش از 2 داور پذیرش بگیرد، نحوه ارایه مقالات به صورت سخنرانی(شفاهی) وپوستری می باشد، حداکثر زمان داوری 5 روز کاری می باشد وداور ملزم است که پاسخ مقالات را اعلام نماید، در صورتی که مقاله ای نیاز به اصلاح داشته باشد ویا رد گردد دلیل رد مقاله و یا اصلاحات به نویسنده مسئول اعلام میگردد.

3-آیا تفاوتی درگواهینامه مقالات پوستری وسخنرانی وجوددارد؟

پاسخ دبیرخانه: هیچگونه تفاوتی درگواهینامه مقالات سخنرانی(شفاهی) وپوستری وجود ندارد فقط افرادی که مقاله آنها سخنرانی است باید پاورپوینت تهیه ومقاله خود را در حداکثر 20 دقیقه به صورت سخنرانی ارایه نمایندو به سوالات کمیته داوران و حضار پاسخ دهند، مقالات پوستری نیز می بایست راهنمای تهیه پوستر سایت را دانلود و پوستر را تهیه نمایند.

4-مقاله من به صورت پوستری پذیرفته شده است چه کاری باید انجام دهم؟

پاسخ دبیرخانه: شما می بایست ابتدا راهنمای تهیه پوستر را از وب سایت همایش در قسمت دسترسی سریع که در پایین سایت سمت راست وجود دارد دانلود و سپس پوستر خود را آماده نمایید واز قسمت سامانه کاربری(پنلی که مقاله خود را ازآنجا ارسال کردید سامانه کاربری است) خود فایل ها پوسترخودرا از قسمتی که فایل می باشدارسال نمایید.

 5- آیا پوستر را می بایست چاپ نماییم؟ رنگی یا سیاه سفید؟ در چه ابعادی؟

پاسخ دبیرخانه: خیر، نیازی به چاپ پوستربه صورت کاغذی نیست،دبیرخانه همایش جهت حفظ محیط زیست و کاهش هزینه های غیرضرور برای نویسندگان  تنها فایل پوستر را از شما دریافت می نماید، این فایل در روز همایش به صورت ویدیوپروژکتور توسط کمیته اجرایی نمایش داده میشودو ارایه میگردد،ارسال فایل پوستر ازسامانه کاربری خود قسمت فایل ها در فرمت زیپ یا رر، یعنی شما باید فایل خودرا زیپ کنید وسپس ارسال کنید.

6- آیا می توان در همایش غیرحضوری ثبت نام کرد؟ چه تفاوتی میان گواهینامه حضوری وغیر حضوری وجود دارد، آیا کلمه غیرحضوری در گواهینامه ها ومدارک همایش درج میگردد؟

پاسخ دبیرخانه: شما می توانید به صورت غیرحضوری در همایش ثبت نام کنید،دبیرخانه همایش برای افرادی که به هردلیل اعم از مسافت طولانی وعدم امکان حضور در همایش را دارند تدابیری را جهت پذیرش مقاله این عزیزان به صورت غیرحضوری فراهم کرده است، هیچگونه تفاوتی مجددا تاکید میگردد هیچگونه تفاوتی بین گواهینامه حضوری و غیرحضوری وجود ندارد و در گواهینامه افراد غیرحضوری ومستندات آنها کلمه غیرحضوری نیز درج نخواهد شد، تمامی گواهینامه ها شامل گواهینامه حضور،ارایه مقاله وچاپ در مجموعه مقالات می باشند.

7- آیا همزمان با ارسال مقاله باید واریز وجه انجام داد؟حداکثر زمان واریز وجه ثبت نام چقدراست؟

پاسخ دبیرخانه: خیر در هنگام ارسال مقاله نیازی به واریز وجه ثبت نام نیست، و شما می بایست بعد از پذیرفته شدن مقاله خود واریز وجه انجام دهید، زمان واریز وجه از زمان پذیرش مقاله تا 10 روز قبل از برگزاری می باشد اما توصیه می گردد جهت هماهنگی بیشتر وتسریع امور اجرایی دبیرخانه همایش وآماده کردن گواهینامه ها و چاپ کتاب الکترونیک پژوهشگران ثبت نام خود را سریع انجام داده و به روزهای آخر ودقیقه نود موکول ننمایند.

8- مقالات چگونه ودر کجا نمایه میگردند؟

پاسخ دبیرخانه: مقالات در کتاب الکترونیک همایش پس از اخذ شابک و فیپا از کتابخانه اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران و اعلام وصول اداره کل ارشاد اسلامی به صورت تمام متن چاپ میگردند. همچنین مقالات به صورت تمام متن در پایگاه اطلاعات علمی confpaper   به آدرس اینترنتی:www.confpaper.com  در فضای اینترنتی منتشر می گردند.

9-آیا مقالات به صورت کامل چاپ می گردند یا به صورت چکیده مقاله؟

پاسخ دبیرخانه: از آنجایی که به چاپ تنها چکیده مقالات امتیازی تعلق نمی گیرد، دبیرخانه همایش کلیه مقالات پذیرفته شده وتایید شده توسط کمیته علمی را پس از اخذ مجوزشابک و فیپا واعلام وصول اداره کل ارشاد اسلامی به صورت تمام متن و کامل در کتاب الکترونیک مجموعه مقالات چاپ می نمایید.

10- آیا گواهینامه بین المللی رایگان دراین همایش به همگی نویسندگان مقاله داده می شود، نام این گواهینامه چیست واز کجاصادرمیگردد؟ نحوه استعلام گواهینامه بین المللی چگونه است؟

پاسخ دبیرخانه: به اطلاع می رساند دبیرخانه همایش به عنوان هدیه ای ویژه و منحصر به فرد برای  شرکت کنندگان همایش چه به صورت حضوری و غیر حضوری را در نظرگرفته است: (موارد ذیل تنها برای فردی که کنترل پنل ایجاد کرده ومقاله ایشان پذیرش شده وثبت نام کرده اند رایگان بوده واگر سایر نویسندگان موارد فوق را نیاز داشته باشند می بایست کنترل پنل مجزا ایجاد و ثبت نام نمایند)

گواهینامه معتبر بین المللی از آکادمیOxford Cert Universal با قابلیت استعلام آنلاین صادرمیگردد، پس از دریافت گواهینامه می بایست جهت بررسی و استعلام به وب سایت www.oxfordcert.org مراجعه سپس ریجسترکدی که در پایین گواهینامه وجود بین المللی وجود دارد را در محل مربوطه وارد کرده لازم به ذکر است فعال سازی کد ممکن است یک ماه زمان ببرد اگر کد شما فعال پس از یک ماه فعال نشد با دبیرخانه تماس گرفته تا پیگیری لازم انجام گردد.  

لازم به ذکر است قیمت دریافت این گواهینامه بین المللی  135 هزار تومان که برای فرد ثبت نام کننده و صاحب کنترل پنل مقاله دراین همایش(رایگان)می باشد. مرکز بنیاد همایش به عنوان پارتنر رسمی این آکادمی تعیین شده است که گواهی نامه آن بر روی سایت موجوداست.

11- آیا پس از ثبت نام وپذیرش مقاله توسط کمیته علمی و واریز وجه امکان استرداد وجه ثبت نام(پس دادن وبرگرداندن وجه ثبت نام) وجود دارد؟

پاسخ دبیرخانه: خیر، دقت داشته باشیدقبل از واریز وجه نویسنده مسئول کلیه نویسندگان را درجریان ثبت نام قرارددهد، پس از واریز وجه ثبت نام به هیچ وجه امکان استرداد(پس دادن وبرگرداندن وجه ثبت نام) وجود نداشته وفرد نویسنده مسول حق هیچگونه اعتراضی ندارد، پس دقت لازم و کافی وهماهنگی خود جهت ثبت نام وواریز وجه داشته باشید.

12- محل دقیق برگزاری همایش کجاست؟ آیا افراد غیر حضوری نیز می توانند در همایش حضور داشته باشند وگواهی خود را دریافت نمایند؟

پاسخ دبیرخانه: محل برگزاری همایش، کیلومتر5 جاده تهران، مرکزتحقیقات آموزش وترویج کشاورزی ومنابع طبیعی استان همدان می باشد، برنامه زمان بندی یک هفته قبل از برگزاری برروی سایت درج می گردد، افراد غیرحضوری نمی توانند در همایش حضور یابند و اسامی آنها در لیست کمیته اجرایی موجود نبوده همچنین گواهینامه به آنها در روز همایش داده نخواهد شد، گواهینامه وکتاب الکترونیک مجموعه مقالات برای افراد غیرحضوری حداکثر یک هفته الی 10 روز پس از برگزاری همایش به آدرس این عزیزان که درزمان ثبت نام وساخت پنل کاربری ایجاد کردند از طریق شرکت پست جهموری اسلامی ایران با هزینه دبیرخانه ارسال وپست میگردد.

13- چگونه می توان درخواست داوری زود تر از موعد داد؟ چه شرایطی دارد؟

پاسخ دبیرخانه: به اطلاع پژوهشگران ن گرامی می رساند؛ در راستای همکاری و تسریع در اعلام نتیجه داوری، پژوهشگران و محققانی که به نتیجه داوری مقاله خود زودتر از زمان مقرر شده نیاز دارند می توانند طبق مراحل زیر اقدام نمایند:

 - ایجاد پنل کاربری از قسمت ثبت نام سایت همایش و ارسال مقاله

- پس از مشخص شدن نتیجه داوری در صورتیکه مقاله پذیرش نهایی گردید ، نسبت به پرداخت هزینه از قسمت خدمات کنترل پنل اقدام نمایید.

-سپس با فرم گواهینامه موقت را تکمیل نمایید این فرم در قسمت پایین سایت سمت راست موجوداست.

لازم به ذکر است گواهی مقالات شما نهایتا ظرف مدت یک هفته کاری برای شما ایمیل می گردد.

14- انواع مقالات مورد پذیرش در همایش به چه صورت است آیا مقالات مروری هم برای داوری ارسال میگردد؟

پاسخ دبیرخانه: انواع مقالات ذیل که در راستای محورهای همایش باشند، مورد پذیرش همایش واقع شده و در فرآیند داوری قرار خواهند گرفت: مقالات مستخرج از پایان نامه های کارشناسی ارشدو دکتری، مقالات علمی پژوهشی ، مقالات علمی ترویجی ، مطالعات موردی ، مقالات یا گزارش های تحلیلی ، مقالات مستخرج از طرح های تحقیقاتی، مقالات مروری، مقالات ترجمه ای و تلفیق شده بادانش روز و داشتن نوآوری.

15- محل اقامت و اسکان برای پژوهشگران حضوری چگونه وکجاست؟

پاسخ دبیرخانه: با توجه به سابقه دوره های قبلی وایجاد مسائل مختلف وبهانه های مختلف پژوهشگران(اعم از سرد یا گرم بودن محل اقامت، ایجاد سروصدا ومزاحمت توسط هم اتاقی ازجمله خرپف، ندادن شام به موقع راس ساعت 9 شب ویا صبحانه با کیفیت،یا شام سرد، عدم شارژ مناسب یخچال، جدا کردن شرکت کنندگان مونث ومذکر چه دارای نسبت فامیلی ویا بدون نسبت فامیلی با توجه به مقررات خوابگاه وسلیقه ای بودن محل اقامت دبیرخانه کلیه مسولیت اقامت پژوهشگران رابرعهده خود این عزیزان گذاشته و هیچ مسولیتی را جهت تامین اسکان برعهده ندارد، این عزیزان می توانند مطابق با هزینه و میل خود از هتل ها ومهانسرا های شهر استفاده نمایند، همچنین در صورت خالی بودن خوابگاه دانشجویی مرکزتحقیقات آموزش وکشاورزی ومنابع طبیعی استان همدان با پرداخت هزینه از این خوابگاه ها نیز استفاده کنند، لازم به ذکر است هزینه خوابگاه شامل هزینه شام وصبحانه وشارژ یخچال نمیگردد و تنها هزینه اسکان می باشد وکیفیت خوابگاه را دارد پس عزیزان انتظار هتل پنج ستاره را از خوابگاه دانشجویی نداشته باشند.

 16- آیا افراد شرکت کننده درسالن همایش به صورت حضوری در صورت حادثه تحت پوشش بیمه قراردارند؟

پاسخ دبیرخانه: بله طبق قراردادبا شرکت بیمه ایران از ساعت 8 صبح الی 20 تمامی شرکت کنندگان حاضر در سالن همایش که به صورت حضوری ثبت نام کرده اندتحت پوشش بیمه ایران قرارمی گیرند، لازم به ذکر است مسولیت هرگونه حادثه تا رسیدن به محل برگزاری همایش وپس از خروج از محل همایش وبازگشت به شهر وکاشانه هر پژوهشگر به عهده خود شخص بوده ودبیرخانه مسئولیتی در صورت ایجاد حادثه ندارد.

17-مدارک شرکت کنندگان غیرحضوری به چه صورت ارسال می گردد وچه مدت زمان می برد؟آدرس پستی نویسنده مسول را دبیرخانه همایش از چه طریق به دست می آورد؟

پاسخ دبیرخانه: مدارک پژوهشگران غیرحضوری(گواهینامه و کتاب الکترونیک مجموعه مقالات) یک هفته و حداکثر تا 10 روز بعد از زمان برگزاری از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آدرسی که در هنگام ساختن سامانه کاربری(کنترل پنل) ایجاد شده ارسال میگردد، درگواهینامه های افراد غیرحضوری کلمه غیرحضوری درج نمیگردد وهیچ تفاوتی با گواهینامه افرادحضوری نداردو جهت پست مرسولات هیچ هزینه ای مجزا از پژوهشگر گرفته نخواهد شد، مگر اینکه بسته پست شده به دلیا آدرس اشتباه و یا عدم دریافت توسط گیرنده برگشت بخورد و گیرنده آن را تحویل نگیرد در آن صورت مجددا هزینه پست وبسته بندی اخذ خواهدشد.

18- آیا مقالات پذیرفته شده وتایید شده توسط کمیته علمی در فضای مجازی منتشر می شوند؟ نحوه انتشار آنها به چه صورت است به صورت کامل و تمام متن است ویا چکیده؟

پاسخ دبیرخانه: مقالات پذیرفته شده وتایید شده توسط کمیته علمی وداوران به صورت تمام متن وکامل در پایگاه اطلاعات علمیconfpaper  به آدرس اینترنتی:www.confpaper.com در فضای اینترنتی منتشر می گردند.

19- احتمال رد شدن برخی مقالات وپذیرفته نشدن آنها چقدر است؟ چه عواملی باعث رد مقالات میگردد؟

پاسخ دبیرخانه: احتمال رد شدن مقالاتی که مستخرج از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد ودکتری ویا طرح های تحقیقاتی ومطالعاتی باشند بسیار ضعیف است ودر اکثر مواقع این مقالات پذیرفته میگردند، پس پژوهشگران نگران رد شدن مقالات خود نباشند، عواملی مهمی که باعث رد مقاله میگردد عدم رعایت راهنمای نویسندگان و انتخاب محور بی ارتباط با مقاله است.

20- آیا می بایست عینا راهنمای نگارش مقالات را مو به مو اجرا و پیاده سازی کرد؟

پاسخ دبیرخانه: جهت یکسان سازی کتاب الکترونیک مقالات  ونظم همایش حدالمقدور هرنویسنده تا حد ممکن و تا آنجایی که می تواند مقاله را طبق راهنمای نویسندگان آماده نماید.

 21-آیا به تعداد نویسندگان هر مقاله گواهینامه وکتاب مجموعه مقالات داده می شود؟

پاسخ دبیرخانه: خیر تنها یک گواهینامه با نام تمامی نویسندگان ویک کتاب  الکترونیک مجموعه مقالات به پژوهشگر اعطا میگردد درصورت تمایل با پرداخت هزینه مجزا میتوان گواهینامه و کتاب مجموعه مقالات برای نفرات دوم وسوم و...را دریافت کرد.

22- نحوه واریز وجه ثبت نام مقالات پذیرفته شده چگونه است؟

پاسخ دبیرخانه: شما می بایست پس از اطلاع از پذیرش مقاله خود واردسامانه کاربری شده خدمات وهزینه هارا انتخاب وسپس به قسمت پرداخت آنلاین رفته واز درگاه امن بانک پاسارگاد هزینه را واریز نمایید لازم به ذکر است تمامی موارد در سامانه کاربری(پنل) شما موجود است،این همایش شماره کارت وشماره حسابی ندارد واز درگاه امن بانک پاسارگاد استفاده میگردد درصورت مشاهده هرگونه تناقض با دبیرخانه تماس بگیرید و گزارش نمایید.

23- آیا افراد غیرحضوری مجددا باید هزینه پستی دهند؟

پاسخ دبیرخانه: خیر قسمتی از هزینه غیرحضوری صرف هزینه های بسته بندی وپست می گردد ونیازی به هزینه اضافی پست نیست مگر اینکه بسته ارسالی از طرف دبیرخانه  مجددا به دلیل ذکرآدرس اشتباه ویا عدم تحویل گیرنده برگشت بخورد دراین مرحله شامل هزینه مجدد بسته بندی وپست می گرددو فرد حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

.24-درصورتی که بسته پستی همایش برای افراد غیرحضوری برگشت بخورد چه باید بکنیم؟

پاسخ دبیرخانه: درصورت برگشت بسته پستی می بایست صبرکنید تا بسته مجددا به دبیرخانه واصل گردد سپس کارشناسان دبیرخانه و عوامل اجرایی با شما تماس گرفته شما می بایست هزینه مجدد بسته بندی وپست را که توسط دبیرخانه به شما اعلام میگردد واریزو سپس آدرس جدید پستی وکد پستی به دبیرخانه اجرایی برای ارسال مجدداعلام نمایید بدیهی است دبیرخانه تا حداکثر3 ماه بعد از برگزاری این امر را انجام میدهد.

25-آیا مقالات تنها می بایست فارسی باشند؟

پاسخ دبیرخانه: مقالات به صورت انگلیسی نیزمورد قبول بوده وبرای داوری ارسال میگردد.

26-آیا چکیده انگلیسی برای مقالات فارسی الزامی است؟

پاسخ دبیرخانه: خیر چکیده انگلیسی برای  مقالات  فارسی اختیاری بوده والزامی نیست.

27-اگر مقاله ما توسط کمیته علمی و داوران پذیرش شود و ثبت نام وواریز وجه انجام ندهیم پس از برگزاری همایش آیا مقالات ما منتشر میگردد؟

پاسخ دبیرخانه: در صورت عدم ثبت نام و واریز وجه تا قبل از زمان برگزاری ، دبیرخانه مقاله پذیرفته شده را به منزله انصراف تلقی کرده و به صورت سیستمی از سامانه همایش حذف میگرددومنتشرنخواهد شد،این افراد می بایست مقاله خودرا برای همایش دیگری ارسال نمایند.

28- آیا چکیده فارسی برای مقالات انگلیسی الزامی است؟

پاسخ دبیرخانه: درصورتی که مقاله شما به زبان انگلیسی می باشد، عنوان فارسی، چکیده فارسی وکلمات کلیدی فارسی الزامی است.

29- هزینه ثبت نام شرکت در همایش به صورت حضوری شامل چه مواردی بوده وتعرفه آن چقدر است؟

پاسخ دبیرخانه:

هزینه پرداخت شده شرکت کنندگان در همایش به صورت حضوری شامل موارد ذیل است:

1-داوری چكیده مقالات واصل مقالات رسیده به همایش 2-گواهینامه مقاله پذیرفته شده و شرکت درهمایش، 3- دریافت کتاب الكترونیک سی دی تمام متن و کامل مجموعه مقالات به صورت PDF 4-هزینه  کیف همایش،5-هزینه کارت ورود به جلسه و پکیج،6-هزینه نهار، 7-هزینه میان وعده،8-ثبت مقالات پذیرش شده پس از ثبت نام در وب سایت های معتبر علمی کشور همانند confpaper،  9- پرس گواهینامه های اهدایی به همراه هولوگرام ومهر برجسته، 10- هزینه عوامل اجرایی، 11-هزینه مسولین انفرماتیک وب سایت، 12- هزینه اقامت و ایاب ذهاب کمیته علمی همایش، 13-هزینه تبلیغات وارسال پوسترهمایش به مراکز آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها، 14- هزینه تبلیغات بر روی وب سایت های اطلاع رسانی همایش ها،15- هزینه سالن برگزاری همایش،16- هزینه مجری، 17- هزینه سخنران کلیدی، 18-هزینه فیلم بردار وعکاس، 18- هزینه بیمه شرکت کنندگان حضوری

هزینه ثبت نام دانشجویی حضوری وثبت یک مقاله(با مقاله- حضور در همایش) 250هزار تومان(ارایه اسكن کارت دانشجویی معتبروتاریخ دار و یا گواهی نامه اشتغال به تحصیل الزامی است)از قسمت سامانه کاربران قسمت ارسال فایل، شامل ثبت مقاله در همایش ودرج در سی دی مجموعه مقالات و چاپ یک عدد گواهی نامه با نام تمامی نویسندگان.

هزینه ثبت نام اساتید،هیئت علمی، ثبت نام آزاد حضوری حضوری و ثبت یک مقاله(با مقاله- حضور در همایش 290 هزار تومان.

علاوه برموارد فوق دبیرخانه همایش به عنوان هدیه ای ویژه و منحصر به فرد برای  شرکت کنندگان همایش چه به صورت حضوری و غیر حضوری را در نظر گرفته است: (موارد ذیل تنها برای فردی که کنترل پنل ایجاد کرده ومقاله ایشان پذیرش شده وثبت نام کرده اند رایگان بوده واگر سایر نویسندگان موارد فوق را نیاز داشته باشند می بایست کنترل پنل مجزا ایجاد و ثبت نام نمایند)

کتاب کامل یک دوره آموزشی کارگاه به انتخاب همایش (جزوات آموزشی دوره) + گواهینامه پایان دوره کارگاه صادره از همایش(رایگان).

قیمت کارگاه به صورت120 هزار تومان که برای فرد ثبت نام کننده و صاحب کنترل پنل مقاله (رایگان)می باشد.

گواهینامه معتبر بین المللی از آکادمیOxford Cert Universal با قابلیت استعلام آنلاین، پس از دریافت گواهینامه می بایست جهت بررسی و استعلام به وب سایت www.oxfordcert.org مراجعه سپس ریجسترکدی که در پایین گواهینامه وجود بین المللی وجود دارد را در محل مربوطه وارد کرده لازم به ذکر است فعال سازی کد ممکن است یک ماه زمان ببرد اگر کد شما فعال پس از یک ماه فعال نشد با دبیرخانه تماس گرفته تا پیگیری لازم انجام گردد.

قیمت این دریافت گواهینامه بین المللی  135 هزار تومان که برای فرد ثبت نام کننده و صاحب کنترل پنل مقاله (رایگان)می باشد.

ارزش هدیه همایش به ارایه دهندگان مقاله در این همایش : 135هزارتومان+125هزار تومان= 265هزار تومان.

30-هزینه ثبت نام وشرکت در همایش به صورت غیرحضوری شامل چه مواردی بوده وتعرفه آن چقدراست؟

پاسخ دبیرخانه: هزینه پرداخت شده شرکت کنندگان در همایش به صورت غیرحضوری شامل موارد ذیل است:

1-داوری چكیده مقالات واصل مقالات رسیده به همایش 2-گواهینامه مقاله پذیرفته شده و شرکت درهمایش، 3- پست سفارشی بسته های فوق الذکربه آدرس پستی شرکت کنندگان با پست سفارشی 10 روز بعد از همایش، 4- دریافت کتاب الكترونیک سی دی تمام متن و کامل مجموعه مقالات پس از اخذ شابک وفیپا ازکتابخانه واسنادرسمی واعلام وصول اداره ارشاد اسلامی،  5-ثبت مقالات پذیرش شده پس از ثبت نام در وب سایت های معتبر اطلاعات علمی کشورهمانندconfpaper  ،  6- پرس گواهینامه های اهدایی به همراه هولوگرام ومهر برجسته، 7- هزینه عوامل اجرایی، 8-هزینه مسولین انفرماتیک وب سایت، 9- هزینه اقامت و ایاب ذهاب کمیته علمی همایش، 10-هزینه تبلیغات وارسال پوسترهمایش به مراکز آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها، 11- هزینه تبلیغات بر روی وب سایت های اطلاع رسانی و...

هزینه ثبت نام دانشجویی غیر حضوری وثبت یک مقاله(با مقاله-بدون حضور در همایش) 155هزار تومان. ارایه اسكن کارت دانشجویی معتبروتاریخ دار و یا گواهی نامه اشتغال به تحصیل الزامی است)از قسمت سامانه کاربران قسمت ارسال فایل، شامل ثبت مقاله در همایش ودرج در سی دی مجموعه مقالات و چاپ یک عدد گواهی نامه با نام تمامی نویسندگان.

هزینه ثبت نام اساتید،هیئت علمی، هزینه ثبت نام آزاد غیرحضوری و ثبت یک مقاله(با مقاله-بدون حضور در همایش) 200 هزار تومان. ارایه اسكن کارت دانشجویی معتبروتاریخ دار و یا گواهی نامه اشتغال به تحصیل الزامی است)از قسمت سامانه کاربران قسمت ارسال فایل، شامل ثبت مقاله در همایش ودرج در سی دی مجموعه مقالات و چاپ یک عدد گواهی نامه با نام تمامی نویسندگان.

علاوه برموارد فوق دبیرخانه همایش به عنوان هدیه ای ویژه و منحصر به فرد برای  شرکت کنندگان همایش چه به صورت حضوری و غیر حضوری را در نظر گرفته است: (موارد ذیل تنها برای فردی که کنترل پنل ایجاد کرده ومقاله ایشان پذیرش شده وثبت نام کرده اند رایگان بوده واگر سایر نویسندگان موارد فوق را نیاز داشته باشند می بایست کنترل پنل مجزا ایجاد و ثبت نام نمایند).

کتاب کامل یک دوره آموزشی کارگاه به انتخاب همایش (جزوات آموزشی دوره) + گواهینامه پایان دوره کارگاه صادره از همایش(رایگان).

قیمت کارگاه به صورت120 هزار تومان که برای فرد ثبت نام کننده و صاحب کنترل پنل مقاله (رایگان)می باشد.

گواهینامه معتبر بین المللی از آکادمیOxford Cert Universal با قابلیت استعلام آنلاین، پس از دریافت گواهینامه می بایست جهت بررسی و استعلام به وب سایت www.oxfordcert.org مراجعه سپس ریجسترکدی که در پایین گواهینامه وجود بین المللی وجود دارد را در محل مربوطه وارد کرده لازم به ذکر است فعال سازی کد ممکن است یک ماه زمان ببرد اگر کد شما فعال پس از یک ماه فعال نشد با دبیرخانه تماس گرفته تا پیگیری لازم انجام گردد

قیمت این دریافت گواهینامه بین المللی  135 هزار تومان که برای فرد ثبت نام کننده و صاحب کنترل پنل مقاله (رایگان)می باشد.

ارزش هدیه همایش به ارایه دهندگان مقاله در این همایش : 135هزارتومان+125هزار تومان= 265هزار تومان.

31-هزینه ثبت نام برای مقالات دوم وسوم و چهارم اگر نویسنده مسئول مشترک باشد چگونه محاسبه میگردد؟آیا مجدداباید هزینه ثبت نام کامل پرداخت گردد؟

پاسخ دبیرخانه: هزینه ثبت نام برای مقاله دوم وبه بعد به ازای هر مقاله 89 هزارتومان می باشد(شامل ثبت مقاله در همایش ودرج در سی دی مجموعه مقالات وچاپ یک عدد گواهی نامه با نام تمامی نویسندگان) اگر مقاله سوم نیز داشته باشید مجددا باید89 هزار تومان پرداخت نمایید وبرای مقاله چهارم نیز مجددا89 هزار تومان پرداخت نمایید.

برای مثال فردی 3 مقاله در همایش ارسال کرده ومقالات ایشان پذیرفته شده است ، با فرض اینکه این فرد نویسنده مسئول بوده ومیخواهد به صورت دانشجویی وغیرحضوری ثبت نام انجام دهند می بایست ابتدا مبلغ 155 هزارتومان بابت مقاله اول خود و یک 89 هزارتومان بابت مقاله دوم ویک 89 هزارتومان دیگر نیز برای مقاله سوم پرداخت نماید ونیازی به پرداخت مبلغ 155 هزارتومان برای سه بار نیست،اگر نویسنده مسئول مشترک است موارد فوق اعمال میگردد از هرفرد به عنوان نویسنده مسئول چهار مقاله مورد پذیرش واقع میگردد.

32- من به صورت دانشجویی ثبت نام کرده ام آیا باید مدارکی دال بر اینکه دانشجو هستم ارسال نماییم؟ جهت ارسال مداک از چه قسمتی و چگونه؟

پاسخ دبیرخانه: الزامی است افرادی که  اقدام به ثبت نام دانشجویی می کنند اسکن کارت دانشجویی دارای اعتبار(کارت هایی که اعتبارآنها منقضی شده است مورد قبول دبیرخانه نیست) و یا گواهی اشتغال به تحصیل ویا پرینت ترمی که در آن مشغول به تحصیل هستند را از طریق سامانه کاربری خود، ( منظورهمان کنترل پنل ایجاد شده که مقاله را ارسال کردید)؛ قسمت ((فایل ها)) اسکن کارت یاگواهی اشتغال به تحصیل یا پرینت ترم را زیپ کرده وارسال نمایند.

33- آیا لوگوهای استفاده شده در سایت ودرج شده برروی پوسترو نشانه های دیداری همایش دارای مجوز لازمه از مراکز مربوطه است؟

پاسخ دبیرخانه: از آنجایی که هرگونه استفاده بدون مجوز و غيرقانوني از لوگو و آرم ثبت شده هر ارگان عملي مجرمانه تلقي گرديده و پيگرد قانوني دارد دبیرخانه برخود لازم میداند به ذکر این مهم اشاره نماید که تمامی موارداستفاده از لوگوها وآرم ها در سایت ودرج شده برروی پوسترو نشانه های دیداری همایش،گواهینامه ها وکتاب الکترونیک همایش،هدر مقالات،  با نامه حمایت علمی/معنوی، حمایت مالی ویا انتعقاد تفاهم نامه مشترک با سازمان ها ویا مراکز جهت همکاری ومشارکت علمی دربرگزاری همایش صورت می پذیرد، همچنین درج لوگو مستقیما بانظارت ریاست همایش صورت می گیرد، اخیرا دیده شده افرادی سودجو با ساخت وب سایت هایی مشابه این همایش وحتی عینا با نام این همایش و استفاده بدون اجازه از آرم ها ولوگوهای غیر مجاز تحت عنوان ((کمتیه علمی از/حامیان)) قصد فریب اذهان عمومی راداشته؛ دبیرخانه همایش ضمن اعلام برائت از این اقدام ناشایست به اطلاع می رساند تنها اطلاعیه های رسمی دروب سایت وتلگرام واینستگرام همایش منتشر میگردد واین دبیرخانه هیچگونه مسولیتی در قبال وب سایت های فیک یا هایجک که عینا مشابه همایش است ندارد، پس دقت لازم وکافی راداشته باشید، درآخر این همایش شماره حساب ویا کارت نداشته وپرداخت ها از طریق درگاه امن بانک پاسارگاد انجام میگردد ، خواهشمند است از واریز وجه به صورت کارت به کارت ویا وجه نقدی خودداری کرده وفریب افراد سود جو را نخورده و از دراختیار قرار دادن شماره کارت، رمز دوم حتی به عوامل اجرایی این همایش پرهیز نمایید.

34- آیا همایش هدیه ای برای شرکت کنندگان که وجه تمایز این همایش با همایش های مشابه است در نظر گرفته است؟

پاسخ دبیرخانه: بلی، به اطلاع می رساند دبیرخانه همایش به عنوان هدیه ای ویژه و منحصر به فرد برای  شرکت کنندگان همایش چه به صورت حضوری و غیر حضوری را در نظر گرفته است: (موارد ذیل تنها برای فردی که کنترل پنل ایجاد کرده ومقاله ایشان پذیرش شده وثبت نام کرده اند رایگان بوده واگر سایر نویسندگان موارد فوق را نیاز داشته باشند می بایست کنترل پنل مجزا ایجاد و ثبت نام نمایند).

کتاب کامل یک دوره آموزشی کارگاه به انتخاب همایش (جزوات آموزشی دوره) + گواهینامه پایان دوره کارگاه صادره از همایش(رایگان).

قیمت کارگاه به صورت120 هزار تومان که برای فرد ثبت نام کننده و صاحب کنترل پنل مقاله (رایگان)می باشد.

گواهینامه معتبر بین المللی از آکادمیOxford Cert Universal با قابلیت استعلام آنلاین، پس از دریافت گواهینامه می بایست جهت بررسی و استعلام به وب سایت www.oxfordcert.org مراجعه سپس ریجسترکدی که در پایین گواهینامه وجود بین المللی وجود دارد را در محل مربوطه وارد کرده لازم به ذکر است فعال سازی کد ممکن است یک ماه زمان ببرد اگر کد شما فعال پس از یک ماه فعال نشد با دبیرخانه تماس گرفته تا پیگیری لازم انجام گردد. 

قیمت این دریافت گواهینامه بین المللی  135 هزار تومان که برای فرد ثبت نام کننده و صاحب کنترل پنل مقاله (رایگان)می باشد.

ارزش هدیه همایش به ارایه دهندگان مقاله در این همایش : 135هزارتومان+125هزار تومان= 265هزار تومان.

35- خواهشمند است درخصوص گواهینامه آکادمی Oxford Cert Universal توضیحی بدهید؟

پاسخ دبیرخانه: آکادمی  Oxford Cert Universal ، یک نهاد گواهی دهنده انگلیسی است که مؤسسان اولیه آن با استناد به فعالیت های دانشگاهی خود، اهداف، دامنه کاری، خط مشی و دور نمای این شرکت، این نام را که ترکیب نام Oxford به عنوان نام یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان در زمینه آموزش علوم آکادمیک، Cert ، به عنوان نماد گواهی نمودن و Universal که حاکی از بی حد و مرز بودن محل و فراگیر بودن فعالیت های شرکت و جهانی اندیشیدن می باشد، برگزیده و ثبت نموده اند. شرکت Oxford Cert Universal دارای یک هیئت مشورتی  Advisory Board  متشکل از افراد آکادمیک به ریاست دکتر Graeme Taylor می باشد که وظیفه کنترل Oxford Cert Universal را بر عهده دارند . این هیئت تحت نام سازمان غیرانتفاعی Oxcert نقش اعتباردهی را به شرکت Oxford Cert Universal ایفا می کنند. رویکرد اصلی نهاد گواهی دهی Oxford Cert Universal ، ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و کارفرمایان خود می باشد. از خدمات شرکت Oxford Cert Universal ، ارزیابی فرآیند، محتوا و صلاحیت مدرس دوره های آموزشی است که توسط سازمان های ارائه دهنده خدمات آموزشی ارائه می گردد. در صورت تأیید اعتبار یک دوره آموزشی، شرکتOxford Cert Universal برای سازمان برگزار کننده گواهی تأیید صلاحیت صادر نموده و همچنین بر اساس مستندات برگزاری دوره، برای فراگیران، گواهینامه آموزشی معتبر صادر می نماید.

36- دبیرخانه همایش درصورت اثبات سرقت علمی نویسنده مقاله چه وظیفه ای برعهده دارد ودرصورت نمایه سازی مقالات درفضای اینترنتی چگونه اقدام می نمایید؟

دبیرخانه همایش جهت احترام به پژوهشگران کشور و ترویج فرهنگ صداقت و امانت داری در کار علمی، اصالت تمامي مقالات را با دقت مورد بررسي قرار می دهد. بنابراین از آنجا که مسئولیت صحت و اعتبار علمی و ادبی مقاله ارسال شده، بر عهده نویسندگان و فرد فرستنده مقاله می باشد، در صورت اثبات سرقت علمی، مراتب به صورت مکتوب به مراجع ذیصلاح اعلام می شود و با متخلف برخورد قانونی می گردد،در صورت اثبات سرقت ضمن اعلام جرم توسط دبیرخانه، با فرد متخلف بخورد خواهدشد و حذف مقالات از فضای اینترنتی از طریق نامه قضایی امکان پذیرخواهد بود و با خواست شاکی یا متخلف امکان حذف وجود ندارد.زیرا جرم صورت گرفته ودر صورت پاک کردن آن ممکن است کمک به مجرم شناخته شود، درصورت اثبات سرقت علمی استفاده از آثار متخلفانه موضوع ماده واحده توسط دانشجویان، اعضای هیأت علمی و طلاب، ضمن سلب هر گونه امتیاز مادی و یا معنوی مرتبت در آن و ملغی‌الاثر بودن هر گونه مدرک تحصیلی، پایه، مرتبه علمی، رتبه و یا عناوین مشابه، به تخلفات نامبردگان حسب مورد توسط هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی، هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، کمیته‌های انضباطی دانشجویان و یا دادسرا و یا دادگاه ویژه روحانیت، رسیدگی و به مجازات‌های زیر محکوم می‌شوند؛

الف) اعضای هیأت علمی: یکی از مجازات‌های ردیف ۷ تا ۱۱ ماده ۸ قانون مقررات انتظامی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی کشور مصوب ۲۲ اسفند ماه ۱۳۶۴ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن.

ب) دانشجو: یکی از مجازات‌های ردیف «ب ـ ۱ تا ب ـ ۵» ماده ۷ آئین‌نامه انضباطی دانشجویان جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه ۳۵۸ مورخ ۱۴ شهریور ۱۳۷۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات و الحاقات بعدی آن

پ) کارکنان اداری: یکی از مجازات‌های ردیف «د تا ک» ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ آذر ماه ۱۳۷۲ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن

طلاب ـ بر اساس قوانین و مقررات دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت

37- اجازه انتشار مجموعه مقالات و تک مقاله درفضای اینترنتی چگونه صادر میگردد واشخاص حقیقی ویاحقوقی ومراکز علمی یا دانشگاهی آیا میتوانند دست آوردهای این همایش را منتشرنمایند؟

پاسخ دبیرخانه: هیچ ارگان، وب سایت و نهادی اعم از دولتی وخصوصی، دانشگاهی حق نمایه سازی مقالات این مجموعه را در وب سایت وپایگاه خود نداشته و این کار خلاف عرف وشرع می باشد، اجازه نمایه سازی مقالات برای هر سایت یا مرکز تنها با انعقاد تفاهم نامه رسمی با مهر ریاست، هولوگرام ومهر برجسته دبیرخانه قبل از برگزاری همایش میسر خواهد بود درصورت مشاهده نمایه سازی بدون اجازه رسمی، ضمن اعلام جرم شکایت کتبی تنظیم و از مراجع ذیصلاح اقدام  وپیگیری قضایی میگردد همچنین جهت فیلترینگ سایت مذکورنمایه کنندگان مقالات بدون مجوزتوسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اقدام خواهدشد، درآخر نمایه سازی مجموعه مقالات دبیرخانه بدون امضاو تفاهم نامه چه به صورت رایگان و چه به صورت هزینه ای خلاف بوده ودر صورت مشاهده در هرسایت دیگر پیگیری حقوقی میگردد.درآخر دبیرخانه همایش به محض مشاهده و اطلاع از اقدام غیرقانونی برخی وب سایت ها بدون اجازه مکتوب ضمن برائت ازاین  پایگاه ها و وب سایت ها کلیه مسولیت هرگونه نمایه سازی مقالات بدون اجازه را تا زمان حذف کامل دراین پایگاه ها رد کرده و خلاف دانسته زیرا ممکن است مقالات نمایه شده مقالات اصلی دبیرخانه همایش ها نبوده و توسط افراد سودجو دستکاری و یا مقالات رد شده همایش، مقالات ویروسی وبی کیفیت... باشند.

38- آیا امکان جعل گواهینامه های همایش توسط جاعلان وجود دارد دبیرخانه همایش چه تمهیداتی در رابطه با این موضوع اندیشیده است؟

پاسخ دبیرخانه: ازآنجایی که جاعلان در هرقسمتی ممکن است وجود داشته باشند دبیرخانه همایش از این قاعده مستثنی نبوده ولی لازم به ذکر است تمامی گواهینامه ها داری هولوگرام امنیتی اختصاصی که آرم هولوگرام در اداره ثبت اسناد ومالکیت معنوی به ثبت رسیده  وکد احراز اصالت جهت استعلام از سامانه همایش می باشدوهمچنین ضرایب امنیتی خاصی در طراحی گواهینامه ها به کار گرفته شده تا امکان جعل آن وجودنداشته باشد، دبیرخانه همایش در صورت پی بردن به گواهینامه ویامستندی جعلی به شدت مورد راپیگیری حقوقی کرده وبا اشد مجازات با جاعل یاجاعلان برخورد خواهد کرد.

 39- آیا از بودجه های  مالی دانشگاهی، وزارتخانه ها ویا ارگان هاومراکز دولتی وبیت المال و سایت های همایشی مربوط به دولت در این همایش استفاده میگردد؟

پاسخ دبیرخانه: خیر، یک ریال از بودجه های دانشگاهی، وزارت خانه هاو مراکز و ارگان های دولتی وبیت المال، وب سایت دولتی ویا هزینه هایی که به بیت المال مربوط بوده وبودجه عام کشور می باشد تاکنون درهیچ یک از سلسله همایش های این مجموعه استفاده نشده و استفاده نخواهد شد وتمامی هزینه ها عوامل اجرایی وعلمی صفر تا 100 همایش ، راه اندازی وب سایت و کلیه هزینه های جاری توسط شرکت کنندگان ویا حامیان مالی تامین میگرددو درصورت حمایت هرارگان های دولتی ویا دانشگاه و وزارت خانه ها با اطلاع دبیرخانه وبررسی مستندات به صورت علمی ومعنوی می باشد.

40- سطح برگزاری همایش چگونه است؟

پاسخ دبیرخانه: همایش در سطح فراخوان ملی می باشد و از تمامی نقاط کشور شرکت کننده ویا مخاطب می پذیرد همچنین پژوهشگران سایر ملیت ها وکشورها نیزمیتوانند مقاله خود را ارسال نمایند زبان مقالات فارسی وانگلیسی بوده وبرای مقالات انگلیسی عنوان،چکیده وکلمات فارسی الزامی است.

41- آیا امکان تغییر تاریخ های مهم وارسال مقاله وتمدیدآن ویا تمدید همایش وجود دارد چگونه ازاین امرمطلع شویم ؟

پاسخ دبیرخانه: بنا به درخواست پژوهشگران ومحققان ممکن است وبرنامه ریزی بهتر و هرچه  باشکوه تربرگزارشدن همایش فرصت زمان ارسال چکیده واصل مقالات ممکن است تمدید گردد و در صورت عدم دریافت مقالات کافی برای همایش ممکن است زمان برگزاری نیزتغییریابداین مهم در قسمت اخبار سایت وتاریخ های مهم درصورت نیاز وتمدید به اطلاع عموم شرکت کنندگان وپژوهشگران خواهدرسیدو منوط به تصویب شورای راهبردی همایش می باشد.

42- آیا ابتدا باید چکیده مقاله را ارسال کنیم  اگر پذیرفته شده بعد اصل مقاله را ارسال کنیم ؟داوری براساس اصل مقاله صورت میگیرد یاچکیده ؟

پاسخ دبیرخانه: به جهت تسریع امور مربوطه وصرفه جویی در زمان پژوهشگران دراین همایش چکیده واصل مقاله همزمان دریک فایل Word دریافت میگردد، دقت نمایید فایل چکیده و اصل را از هم جدا نکنید زیرا در قسمت ارسال مقاله شما تنها یکبار فرصت ارسال فایل Word مقاله خود را دارید، داوری بر اساس فایل Word چکیده به همراه اصل مقاله که همان مقاله اصلی شماست یک فایل تاکید مینمایم تنها یک فایل Word  ارسال نمایید. مقالاتی که تنها چکیده باشند بلافاصله توسط دبیرهمایش مردود اعلام شده وازسامانه حذف میگردند. پس دقت داشته باشید اصل مقاله خود که شامل:عنوان، سمت های دانشگاهی،چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه ،موادوروش ها، نتایج وبحث نتیجه گیری ومنابع می باشد دریک Word ارسال نمایید.

 43- فرمت ارسال مقالات چیست؟ WORD؟ PDF؟ زیپ؟

پاسخ دبیرخانه: ارسال مقالات در فرمت Word 2010 یا2013 مقدور می باشد یعنی مقاله کامل شما که شامل:

عنوان، سمت های دانشگاهی، چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، موادوروش ها، نتایج وبحث نتیجه گیری ومنابع می باشد دریک Word می بایست ارسال گردد. سامانه به طور خودکار اجازه ارسال فایل PDF یا زیپ را به شما نمیدهد.فقط وفقط فایل Word ارسال فرمایید.

44- حداکثر حجم مقاله ارسالی و تعداد حداکثر صفحات چقدراست؟ درصورت بالا بودن حجم چکاری انجام دهیم؟آیا میتوان مقاله را ایمیل کرد؟

پاسخ دبیرخانه:  حداکثر حجم ارسالی مقاله  883/4 MB حدودا 5مگابایت می باشد، حداکثر تعداد صفحات مقاله به شکل ها،جداول ونمودارها 18 صفحه و حداقل 5صفحه به صورت تک ستونی باشد. با توجه به اینکه مقالات از طریق سامانه دریافت میگردد وکد احراز اصالت دریافت میکند واین کد درگواهینامه استفاده میگردد امکان ایمیل کردن مقالات وجودندارد وشما می بایست حجم شکل های خود راکم کرده وازموارد غیر ضروری پرهیزنمایید.

45-راهنمای نویسندگان را از کجا دانلود کنیم؟

پاسخ دبیرخانه: از قسمت دسترسی سریع در صفحه اصلی سایت  که در پایین صفحه اصلی سمت راست قرارگرفته است.

46-آخرین زمان ارسال مقالات چه تاریخی است ازکجا مطلع شویم؟

پاسخ دبیرخانه: برای اطلاع از آخرین زمان ارسال مقالات درسایت به قسمت تاریخ های مهم مراجعه نمایید درصورتی که مهلت ارسال مقالات تمدید شود علاوه بر تغییر در قسمت تاریخ های مهم از طریق اخبار سایت نیز به اطلاع پژوهشگران خواهد رسید.

47-راهنمای نویسندگان مقالات ، سربرگ یا همان هدر ندارد؟ هدر را ازکجا بیاوریم آیا الزامی است؟

پاسخ دبیرخانه: با توجه به اینکه هدر مقالات حجم فایل را افزایش میدهد هدر دراین فایل ها آورده نشده پژوهشگران عزیز نگران این امر نباشید درصورت پذیرش مقاله هدر وسربرگ توسط تیم اجرایی برای فایل ها گذاشته شده وسپس PDF شده در کتاب الکترونیک مجموعه مقالات به صورت تمام متن منتشرمیگردد.

48- دبیرخانه همایش از اطلاعات شخصی مثل شماره تماس، ایمیل چگونه محافظت میکند؟

پاسخ دبیرخانه: از آنجایی که برخی اطلاعات هویتی محرمانه بوده دبیرخانه به طور جد از داده های ایجاد شده حفاظت کرده اما در صورت ایجاد حمله سایبری ویا هک نمیتواند اقدامی انجام دهد اما بیشترین وقوی ترین سیستم های امنیتی را استفاده میکند.

 49- مقاله من توسط کمیته داوران پذیرفته شده است آیا می توانم مقاله خود را ویرایش نماییم؟

پاسخ دبیرخانه: دقت داشته باشید پس از تایید مقاله توسط کمیته داوران امکان هیچگونه ویرایش چه برای اضافه یا کم کردن نویسندگان و یا ویرایش متن مقاله وجود نخواهدداشت.

50- مقاله من توسط کمیته داوران پذیرفته شده است ومدارک خود را دریافت کرده ام پس تحویل به دانشگاه متوجه شدم اسم استاد راهنما یا استاد مشاور خود را ننوشته ام چه باید بکنم؟

پاسخ دبیرخانه: پس از دریافت مدارک امکان ویرایش وجود ندارد ضروری است نویسنده قبل از ارسال مقاله با نویسندگان ویا استاد راهنماواستاد مشاور خود هماهنگ نمایید، در موارد خاص این مورد باید در شورای سیاست گذاری همایش مطرح ودرصورت قبول وتایید شورا نویسنده مسئول در نامه ای اسامی جدید وسمت های دانشگاهی را وارد کرده و پست نمایید، نامه می بایست دارای امضا زنده واثر انگشت نویسنده مسئول باشد، این مهم شامل هزینه مجدد صدور گواهینامه، تصحیح کتاب الکترونیک مجموعه مقالات،پست، اعلام وصول اداره ارشاد اسلامی می باشد وزمان بر بوده است. بدیهی است طی روال اداری وتنها تا 3 ماه بعد از برگزاری این امکان درصورت صلاحدید شورای سیاستگذاری امکان پذیرخواهدشد.

 

پرسش های متداول برای داوران:

1-  برای عضویت در کمیته علمی همایش چه شرایطی مورد نیاز است؟

پاسخ دبیرخانه:

داور محترم می بایست داری مدرک دکتری تخصصی یا دانشجوی مقاطع دکتری باشد(ارسال کارت دانشجویی یا مدرک تحصیلی الزامی است)

داشتن رزومه مناسب و قوی و مرتب با همایش وارسال این رزومه دردو فرمت word با PDF

ارسال اسکن کارت ملی واطلاعات هویتی فردمتقاضی

ارسال عکس پرسنلی سه درچهار با کیفیت ، وضوح مناسب وبه روز جهت درج در وب سایت والصاق برروی گواهینامه

ارسال فرم تکمیل مشخصات فردی که این فرم در سایت موجود است، صفحه اصلی، پایین وب سایت سمت راست، فرم برای داوران

 داور محترم  می بایست تمامی موارد فوق را در قالب یک فایل زیپ ارسال نمایند پس از بررسی ریاست کمیته داوران وتاییدریاست همایش در صورت صلاحدید اکانت داوری فعال و اسامی داوران در وب سایت قرار میگیرد.

لازم به ذکر است ارسال فایل ها به منزله تایید داوری نمی باشد پس از فعال سازی اکانت برای داوران مرتبط با رشته انتخابی مقالات ارسال میگردد ، هر داور 5 روز فرصت دارد تا مقاله را داوری نمایید.

2-  آیا بعد از برگزاری همایش برای داورانی که مقاله ارسال کرده اند گواهینامه داوری صادر می گردد؟این گواهینامه چگونه برای داوران ارسال میگردد؟

پاسخ دبیرخانه: بلی بعد برگزاری همایش گواهینامه داوری مقالات تنها به تعدادمقالاتی که داورمحترم فرم داوری آن را کامل کرده است صادر میگردد سپس شماره گواهینامه والصاق عکس پرسنلی انجام میگردد،گواهینامه به آدرس پستی که داور در فرم مشخصات خود همان فرمی که از سایت دریافت کرده وبا رزومه خود ارسال نموده پست میگردد.

3-  آیا در گواهینامه داوری برای داوران تعدادمقالات وعناوین مقالات داوری شده ذکرمی گردد؟

پاسخ دبیرخانه: در گواهینامه داوری مقالات تنها تعدادمقالاتی که داورمحترم فرم داوری آن را کامل کرده است نوشته شده وعنوان مقالات داوری شده ذکرنمیگردد، لازم به ذکر است اگر برای داوری 5 مقاله جهت داوری ارسال شده باشد و داور محترم تنها 3مقاله را به صورت کامل داوری کرده وتکمیل شده است درگواهینامه تعداد مقالات تکمیل شده ذکرمیگردد که در مثال بالا 3 مقاله می باشد نه 5 مقاله ارجاع شده جهت داوری.

4-  آیا در گواهینامه داوری عکس پرسنلی داور بر روی گواهینامه درج می گردد؟

پاسخ دبیرخانه: بله درگواهینامه داوری درصورت موجود بودن عکس پرسنلی ، گواهینامه ها عکس دارصادرمیگردد، لازم به ذکر است یکی ازموارد خواسته شده از داور در زمان ارسال مدارک یک قطعه عکس پرسنلی می باشد.

5-  آیا اسامی داوران و عکس پرسنلی آنها درسایت به عنوان داوردرج می گردد؟

پاسخ دبیرخانه: بله اسامی داوران وکمیته علمی و عکس پرسنلی ایشان پس تایید ریاست همایش وریاست کمیته علمی وبررسی مدارک بر روی سایت در قسمت ساختار سازمانی وکمیته های علمی درج میگردد.

6-  داوری مقالات بر اساس چه آیتم هایی است؟

پاسخ دبیرخانه: برای داوری هر مقاله داور محترم می بایست به 8سوال 5 گزینه ای پاسخ و 2سوال آخر تشریحی درصورت نیاز به اصلاحات ویا رد مقاله می باشد پاسخ دهد سوالات برای هرمقاله شامل آیتم های یکسان ذیل است:

هماهنگی عنوان مقاله با محتوی مقاله    (5گزینه ای) شامل(عالی امتیاز10،خیلی خوب امتیاز8، خوب امتیاز6، متوسط امتیاز4،ضعیف امتیاز2)

روش علمي و محتوی مناسب مقاله (چکیده،کلمات کلیدی،مقدمه، هدف،طرح مساله، نتيجه گيري)  (5گزینه ای) شامل(عالی امتیاز10،خیلی خوب امتیاز8، خوب امتیاز6، متوسط امتیاز4،ضعیف امتیاز2)

ارتباط موضوع انتخابی مقاله با محورهای همایش(5گزینه ای) شامل(عالی امتیاز10،خیلی خوب امتیاز8، خوب امتیاز6، متوسط امتیاز4،ضعیف امتیاز2)

رعايت اصول نگارش طبق روش تعيين شده در همايش(5گزینه ای) شامل(عالی امتیاز10،خیلی خوب امتیاز8، خوب امتیاز6، متوسط امتیاز4،ضعیف امتیاز2)

كيفيت منابع و ماخذ استفاده از منابع به روز(5گزینه ای) شامل(عالی امتیاز10،خیلی خوب امتیاز8، خوب امتیاز6، متوسط امتیاز4،ضعیف امتیاز2)

کمیت حجم اصل مقاله(5گزینه ای) شامل(عالی امتیاز10،خیلی خوب امتیاز8، خوب امتیاز6، متوسط امتیاز4،ضعیف امتیاز2)

ضرورت و اولويت موضوع مقاله(5گزینه ای) شامل(عالی امتیاز10،خیلی خوب امتیاز8، خوب امتیاز6، متوسط امتیاز4،ضعیف امتیاز2)

ارزيابي كلي مقاله   (5گزینه ای) شامل(عالی امتیاز10،خیلی خوب امتیاز8، خوب امتیاز6، متوسط امتیاز4،ضعیف امتیاز2)

نظر نهایی در خصوص این مقاله وپیشنهاد داوربرای نویسندگان ویا نظرات جهت اصلاح (تشریحی)

این قسمت در صورت رد مقاله تکمیل گردد.نظر نهایی در صورت رد وعدم پذیرش مقاله جهت ارجاع به نویسنده وشرح دلایل رد مقاله (تشریحی)

7- حداکثر فرصت وزمان داوری برای مقالات چندروز است؟

پاسخ دبیرخانه: هر داور حداکثر5 روز زمان دارد تا مقالات دریافتی را داوری نمایید پس از گذشت پنج روز و درصورت عدم داوری اکانت داوری فرد غیرفعال میگردد واز لیست داوران حذف خواهدشد.

8- من به عنوان داور تمامی مدارک خود را از طریق سایت ارسال کرده ام اما اکانت من هنوز فعال نشده است دلیل چیست؟

پاسخ دبیرخانه: پس تایید ریاست همایش وریاست کمیته علمی وبررسی مدارک بر روی سایت اکانت شما فعال میگردد ممکن است با توجه به تعدد داوران وتکمیل کمیته علمی اکانت شما فعال نگردد یا همچنین از لحاظ ریاست کمیته علمی حائزشرایط موجود نبوده ویا نقصی در مدارک ارسالی داشته اید، داوران هر همایش با توجه به نیاز هرمحور وتعداد مقالات رسیده به همایش فعال میگردد واولویت باداورانی است که در سامانه سریع تر ثبت نام ورزومه ارسال کرده اند.

9- حداکثر تعداد مقالات در روز همایش برای ارایه شفاهی(سخنرانی) چه تعداد بوده آیا بنده به عنوان داور میتوانم مقالات زیادی را برای سخنرانی انتخاب نماییم یا محدودیت دارم؟

پاسخ دبیرخانه: با توجه به یک روزه بودن همایش حداکثر 10 مقاله برای سخنرانی انتخاب میشوند اما ممکن است ازبین مقالات سخنرانی افراد حضور نداشته باشند ویا تمایل به شرکت در همایش در آن روز نداشته باشند پس داور حدالمقدور 3 مقاله را اگر واجب شرایط بود برای سخنرانی انتخاب نمایید لازم به ذکر است پاسخ نهایی شفاهی یا پوستری بودن مقاله توسط دبیرعلمی ویا ریاست کمیته داوران انتخاب وبه نویسنده ابلاغ میگردد.

10- اگر مقاله ای را مردود اعلام نماییم آیا باید می بایست دلیل رد را به نویسنده مسئول اعلام نماییم؟

پاسخ دبیرخانه: بله در صورت رد مقاله در پنل هر داور گزینه ای وجود دارد که می بایست دلایل رد مقاله را به صورت تایپی نوشته تا به نویسنده مسئول توسط دبیرخانه ارجاع داده شود.

11- نوع مقالات پذیرفته شده به چه صورتی است؟

پاسخ دبیرخانه: مقالات به صورت سخنرانی(شفاهی)، پوستری، پذیرش با اصلاحات ویا رد مقاله می باشند.

 12- آیا داورانی که درهمایش مقاله داشته باشند می بایست هزینه ثبت نام پرداخت نمایند؟

پاسخ دبیرخانه: داورانی که حداقل 10 مقاله رادر این همایش داوری کرده اند میتوانند یک مقاله خود را باشرایط ذیل و هماهنگی با دبیراجرایی به صورت رایگان چاپ نمایند.

مقاله داور محترم می بایست به تایید حداقل 2 داور دیگر برسد وذکر این مورد که بنده کمیته علمی بوده ومقاله بنده بدون نیاز به داوری می بایست پذیرفته شود از طرف دبیرخانه پذیرفته نیست، ضروری است داور محترم ازسامانه کاربری خود مقاله راارسال نماید.داور می بایست در مقاله حتما نویسنده مسئول باشد.

13- آیا درداوری مقالات همایش می بایست مانند مجلات علمی پژوهشی و یاISI سخت گیری کرد؟

پاسخ دبیرخانه: از آنجایی که سطح مقالات ارایه شده در همایش ها ممکن است پایین تر از مجلات علمی پژوهشی باشد ویا افراد یا پژوهشگرانی برای بار اول اقدام به نوشتن مقاله کرده اند وهنوز تجربه کافی را نداشته ونیازمند انگیزه ویاری محققان واساتید هستند، ویا مقالات مستخرج از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد ودکتری میباشند و به تایید گروه و معاونت پژوهشی رسیده اند، حدالمقدور اگر مقاله ای استانداردهای لازم را از نظر کمیته علمی داشت مورد پذیرش قرارگیرد وسخت گیری کمتری نسبت به مقالات مجلات علمی پژوهشی اعمال گردد، لازم به ذکر است داور می بایست در صورت مردود اعلام کردن مقاله دلیل رد رابه صورت تشریحی به دبیرخانه اعلام نماید تابه نویسنده مسئول ارجاع داده شود.

14- چه زمانی می توان به رزومه خود اضافه کرد که داور این همایش بوده ایم ؟

پاسخ دبیرخانه: پس از دریافت گواهی نامه داوری شما میتوانید در رزومه کاری خود ذکر نمایید که با این همایش به عنوان داور و عضو کمیته علمی همکاری داشته اید ذکر نام داور در سایت به منزله ی تایید نبوده وحتما می بایست گواهینامه رسمی داوری مقالات به همراه هولوگرام را داشته باشید.

 

گردآوری دبیرخانه وستاد اجرایی

به امید دیدار شما

شادوپیروز باشید دبیرخانه وستادمرکزی همایش